Ақтөбе облысында 50 жылдан бері күрделі жөндеу көрмеген тас жолдың құрылысы бастады

Ақтөбе облысында 50 жылдан бері күрделі жөндеу көрмеген тас жолдың құрылысы бастады, Сагимбаева Баян

Ақтөбе облысындағы жолдардың жартысына жуығы нашар жағдайда, деп хабарлайды Сity04.kz.

Ағымдағы жылы шамамен 600 км жолды жөндеу жоспарланған. Оларды қалпына келтіруге 40 миллиард теңге бөлінді. Еске салайық, Қасым-Жомарт Тоқаев аймаққа жұмыс сапары кезінде аймақтағы жолдардың нашар жағдайына назар аударды.

Жол 50 жастан асады. Ақтөбе-Қандыағаш автожолы бұрын-соңды күрделі жөндеуді көрген емес. Асфальт мезгіл-мезгіл жамaлып тұрады, бірақ бұл жағдайды өзгертпейді.

Қазіргі таңда жолды қайта құру жобасы дайын. Азия даму банкінен қаражат тарту жоспарлануда. Жүз шақырымды жөндеу үшін 77 миллиард теңге қажет. Жол төрт жолақты, өтпелі және жарықтандырылған болады.

- Әрине, қазіргі таңда Ақтөбе-Қандыағаш учаскесі көпшілікті алаңдатады. Автомобиль жолдары комитетінің хабарлауынша, биылғы күзде конкурс өткізу жоспарланған. Мердігер анықталып келісімшарт биылдан қалдырмай жасалады, - деді Ақтөбе облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасының басшысы Малымбет Ибрашов.

Ембі-Шалқар-Ырғыз тас жолы да автожолшылар үшін сынақ болды. Байғанинге баратын жол нашар. Облыстағы республикалық маңызы бар автомобиль жолдарының жалпы ұзындығы шамамен 2 мың км құрайды. Оның 214-іне ғана ағымдағы жылы күрделі жөндеу жұмыстары жүргізілуде.

Жолды жөндеу сапасын жылжымалы зертхана тексереді. Компьютер стандарттардан сәл ауытқулар болса анықтап отырады. Биыл жолдарда 26 қателік анықталған.

- Шұбарқұдық-Ойыл-Хобда-Соль-Илецк учаскесіне асфальтбетон жамылғысының кедір-бұдырлығы туралы ескертулер болды. Бізг мердігерлерге ақауларды жою туралы хат жібердік. Бұл кемшілік 693 шаршы метрді құрайды. Мердігерлер оларды белгіленген мерзімде жойды, - дейді Тельман Малаев, Ақтөбе облысы бойынша «Жол активтерінің сапасы ұлттық орталығы» РМК құрылыс инженері.

Қоғамдық қайраткерлердің айтуынша, жол сапасы бойынша Қазақстанды қазір көптеген Африка елдері басып озып отыр. Бұл сыбайлас жемқорлыққа, жосықсыз мердігерлерге, климаттық жағдайларға немесе ауыр көліктерге қатысты емес. Жол салу стандарттарын өзгерту керек, әйтпесе жыл сайын жөндеу жұмыстарына бөлінетін миллиардтаған қаражат ысырап болады.

- Бізде әлі де қажеттіліктері мен тапсырмалардың әр түрлі түрлері үшін қолданылатын кеңестік жолдар салу стандарттары бар. Оған қоса бірнеше қабатты ремонтпен айналысатын стандарт пен қарапайым асфальт салу стандарты бар. Осыларға мораторий еңгізу керек,- деді Қазақстан облыстық депутаттар одағының төрағасы Андрей Кудеев.

Қазір сарапшының айтуынша, дизайнерлер тапсырыс беруші есептейтін бюджетке сүйенеді. Нәтижесінде үнемдеу жөндеу жұмыстарының сапасына әсер етеді.

НОВОСТИ АКТОБЕ АКТОБЕ-КАНДАГАЧ ТРАССА ЭМБА ШАЛКАР ЫРГЫЗ
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии